الخميس، أغسطس ٠٧، ٢٠٠٨

مبروك






حينما يتبعك الضوء.. ويعلو التصفيق .. سيتحول قلبها إلى كوكب درى


المودموازيل السمراء التى تجيد كتابة القصص وتعتقد أنها تجيدك

هناك ١٠ تعليقات:

غير معرف يقول...

very cool.

غير معرف يقول...

Baw ah, kasagad sa imo maghimo blog. Nalingaw gd ko basa.

غير معرف يقول...

The nice thing with this blog is, its very awsome when it comes to there topic.

k H o L i O يقول...

أنا فرحان أوى .. بيكى

انتى اللى عارفة كل شيئ
مش بالضرورى انى اكون حساس لدرجة الاكتمال يعنى عشان اشوفك ..

ربنا يخليكى ليا يا داو داو

وائل فتحي يقول...

اووووه

لا لا لا

ياجماعة بابا صعب وانا بتكسف بسرعة

الف مبروووك

انا فرحااااان جدن

بس

Mina يقول...

كرمك حلو وبسيط وبيوصل بسرعة
تحياتي

كرانيش يقول...

انا كمان زى واائل بالظبط

بابا صعب
وبتكسف بسرعه


يااااااااااااااااااااارب

محمد عز الدين يقول...

مين يشهد للعريس
ههههههههههههههههههههه
مبروك
وتحياتي

ebtedy team يقول...

مبروووك أنا قولتها
على ما اعتقد من أوائل البشر
قولتها قبل ما أكتبها

مبروك يا دودو


فاطي

Unknown يقول...

7elwaaa